Flash Animasyon Eğitimi

Flash Egitimi

Flash , vektörel bir tasarim dili ve yazilimidir.Flash ile vektörel grafiklerle animasyonlar hazirlayabilir,hazirladiginiz animasyonlari birbiri ile etkilestirebilirsiniz.Dijital medya, web tasarimi, internet reklamciligi ve etkili sunum tasarimlari konusunda Flash sektörün en önde gelen programlarindandir.

Flash Ile Neler Yapilabilir?

  • Etkilesimli Animasyonlar tasarlayabilirsiniz.
  • Web sayfalari tasarlayabilirsiniz.
  • Internet reklamciligi için Banner tasarlayabilirsiniz.
  • Oyunlar gelistirebilirsiniz.

Egitim Süresi

Toplam 40 Saat

  • 1. hafta [10 Saat]
    1. Flash CS3 programinin genel mantigi
    2. Animasyon hakkinda bilgi ve flash ile baglantisi
    3. Flash CS3 arayüzünü tanima
    4. Arabirimler ile çalismak
    5. Araç, menu, sahne, zaman çizelgesi, çalisma alani, paneller, kütüphane…
    6. Flash genel ayarlari anlamak ve kullanmak
    7. Grafikler 
    8. Araçlar ve seçenekler, temel çizim araçlari, çizgiler ve sekiller üzerinde degisiklikler yapmak
    9. Renk ayarlari, grafiklerin optimizasyonu
    10. Yazi 
    11. Dinamik ve statik yazi kullanimi, paragraf, yazi tipi sembol, animasyonu
    12. Ses 
    13. Seslerin flash’a aktarilmasi, kullanilmasi, optimzasyonu, animasyonda kullanilmasi, paylasilmasi, disaridan yüklenmesi ve yönlendirilmesi, buton dügme yapimindaki yeri ve kullanimi
    14. Bitmap (resim)
    15. Diger grafik programlarindan resimlerin flash’a aktarilmasi, çesitli resim formatlarinin kullanimi, paylasimi, disaridan resimlerin aktarilmasi ve kullanimi
  • 2. hafta [10 Saat]
    1. Proje belirlenmesi, planlamasi
    2. Semboller 
    3. Grafik,buton,movie clip olusturulmasi, çalisma mantigi, kullanim yeri ve degeri, sembollerin paylasimi ve etkilesimleri
    4. Sahnede çalismak
    5. Sahne mantigi, boyutlandirilmasi ve özellestirilmesi, özel çizimlerin olusturulmasi, gruplandirilmasi, seçilmesi kilitlenmesi, nesnelerin hizalanmasi, ölçeklendirilmesi paylasilmasi
    6. Layer (katmanlar)
    7. Katman mantigi ve olusturulmasi, silinmesi, maske uygulamalari
    8. Animasyon 
    9. Animasyon mantigi ve flash iliskisi, zaman cetveli anlatimi, animasyon kareleri ile çalismak, kareleri silmek, düzenlemek, gruplamak, temel animasyon olusturmak, motion tween, shape tween olusumlari ile çalismak
    10. Kütüphane
    11. Kütüphane çalisma mantigini ögrenmek ve isletebilmek, özel ve ortak varliklari kullanabilmek, yönetebilmek, sahne ve kütüphane arasindaki koordinasyonu yönetebilmek, kütüphaneye disaridan bilgi yüklemek (ses, animasyon yada bitmap)
    12. Bitmap (resim) devam
    13. Renk ve nesenlerde efekt kullanimi, tasarimda dikkat edilmesi gereken zorunluluklar, efektlerin paylasilmasi düzenlemesi ve yerlestirilmesi, kütüphaneye yada sahneye yerlestirilmesi ve saklanmasi
  • 3. hafta [10 Saat]
    1. Temel etkilesim olaylari (ActionScript)
    2. Flash’da etkilesim temeli, olay hedef eylem durumlari, temel script ögretimi, genel animasyonda etkilesim, buton yapimi ve kullanimi, paylasimi etkilesim seçenekleri, action panelini tanimak ve çalismak, animasyondaki hatalari action panelde bulabilmek ve çözebilmek, fonksiyonlari ögrenmek ve kullanmak, nesneler ve renklerle çalismak, action paneli ile flash disina ulasabilmek ve disaridan flash’a ulasabilmek
    3. Proje üzerinde çalisma ve gelistirme
    4. Animasyon (devam)
    5. Dügmelerin ve sekillerin karmasik hale getirilmesi bir dügme ya da animasyonun sahne içerisinde birden fazla yerde kullanilmasi ve action panelinde sekillendirilmesi, zaman çizgisi ayrintili kullanimi, zaman çizelgesi üzerinden animasyon olusturabilme
    6. ActionScript (devam)
    7. Php ya da asp kodlama sistemine göre mail gönderebilmek ve alabilmek, animasyonun html ile kullaniminda dikkat edilmesi gerekenler
    8. Html 
    9. Ihtiyaci karsilayacak ölçüde html, domain, hosting ve ftp kullanim ilkelerinin ögretilmesi. Bir html editör ile animasyonun web ortamina nasil yerlestirilecegi ve bunun internet’te yayimlanmasi ve karsilasilabilecek sorunlari giderilmesi
  • 4. hafta [10 Saat]
    1. Yayinlamak 
    2. Animasyonu yayinlama teknikleri hakkinda bilgi almak, html ortamina ya da isletim sistemi ortamina çalismayi aktarabilmek, çalistirabilmek, diger animasyon çiktilari ile aralarinda etkilesim yaratabilmek ve bir arada kullanabilmek.
    3. Projenin yayinlanmasi

İletişim

Adres: Güzelyalı Mahallesi. Uğur Mumcu Bulvarı. Akdamar Sitesi Çukurova-Adana
Tel: 0(506) 641-3616
Fax:
Email: adana@platon.com.tr